Метою кампанії є підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії.Особливий акцент кампанії-захист дітей та молоді,які залишаються головною цільовою аудиторією тютюнового маркетингу.Подолання тютюнової залежності є невід'ємною складовою досягнення Цілі 3 Стратегії демографічного розвитку України до 2040 року-"Зменшення передчасної смертності та зміцнення здоров'я населення"
Інформаційні матеріали кампанії "Яскраві вироби -темні наміри":
Соціальний відеоролик "Остерігайся пасток тютюнової індустрії(хронометраж 30с):
Соціальний відеоролик "Остерігайся пасток тютюнової індустрії(хронометраж 10с)
Аудіоролик хронометражем 30 секунд:
Макет для зовнішньої реклами: