Відтепер, звертаючись до контакт-центру ПАТ «Львівгаз», споживачі можуть скористатися голосовим меню IVR. Це система, яка дозволяє отримати найбільш актуальну інформацію, не очікуючи на зв'язок з оператором. Окрім того, з її допомогою можна передавати показання лічильника без очікувань в телефонній черзі.
Щомісяця станом на 1 число споживачам необхідно фіксувати показання свого лічильника та впродовж наступних п’яти днів передавати їх до газорозподільної компанії. Це дозволить уникнути розрахункових нарахувань, які передбачені Кодексом газорозподільних систем у випадку відсутності даних лічильника від споживача. Щоб ще більше спростити систему передачі показань лічильника ПАТ «Львівгаз» запровадило телефонне голосове меню, яке дозволяє здійснювати обслуговування клієнтів компанії впродовж усієї доби.
Щоб подати показання лічильника споживачу необхідно зателефонувати за номерами контакт-центру 032-2907-104; 067-2177-104 та уважно прослухати підказки автовідповідача. Так, обравши на телефоні клавішу 2 клієнту потрібно ввести десятизначний номер особового рахунку, а після голосової підказки показання лічильника. При цьому, щоб перевірити чи правильно введені дані, голосова система повторює зазначені споживачем цифри та повідомляє що дані зараховані.
Якщо ж під час дзвінка споживач обере цифру 1, то зможе отримати інформацію про чинні тарифи на газ. За цифрою 3 – прослухає правила безпеки користування газовими приладами. Обравши цифру 4 – дізнається про нові послуги підприємства. Додамо, що скористатися голосовим меню можуть лише ті споживачі, у яких телефон підтримує тоновий режим.
При цьому для клієнтів ПАТ «Львівгаз» залишаються доступними усі інші способи передачі показань лічильника. З допомогою «Особистого кабінету» на сайті 104.ua, функціональні можливості якого також надають повну інформацію за особовим рахунком – від нарахувань, вартості газу до наявності пільг, субсидій та газових приладів.
За допомогою СМС на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ YYYYY, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, YYYYY – показання лічильника (до 5 цифр). Між даними особового рахунку і показаннями необхідно ввести пробіл. Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані не коректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу. Також показання лічильника можна надіслати на електронну пошту contact@lv.104.ua, вказавши у повідомленні номер особового рахунку або ПІБ та адресу.