Попередня версія сайту та архів данних

 

Приймальна тел/факс (263) 2-16-34

e-mail: info@rada-peremyshlyany.gov.ua

< Золочівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області повідомляє
18.12.2013 14:02 Вік: 10 yrs

Золочівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області інформує


Cпрощення процедур адміністрування та сплати податків і зборів, митних платежів – пріоритет у роботі Міндоходів України

  

       Незабаром, 24 грудня 2013 року,  виповниться рік з дня створення Міндоходів  України. За один рік два відомства – Державна податкова служба і Державна митна служба – провели адміністративну реформу та об’єднались в Міністерство доходів  і зборів України. Жодних незручностей платники не відчули.

      Пріорітетом в роботі відомста стало вдосконалення податкових і митних сервісів, створення комфортних умов для ведення бізнесу, сприяння залученню інвесторів  до кожного регіону, а це запорука стабільних надходжень до бюджетів усіх рівнів. 

      Робота Перемишлянського відділення Золочівської ОДПІ  ГУ Міндоходів у Львівській області направлена на розвиток та зміцнення партнерських відносин з представниками бізнесових структур району. Співпраця з платниками податків на засадах довіри та взаємодопомоги, покращення якості їх обслуговування, зниження адміністративного тиску, сприяють наповненню бюджетів та забезпеченню соціального захисту громадян. Так, з початку 2013 року  місцева казна Перемишлянщини  поповнилася платежами на суму 28719,9 тис. грн.., що на 3805,9 тис.грн. більше в порівнянні з минулим роком. Основними джерелами надходжень місцевого бюджету  стали: податок на доходи фізичних осіб -21117,8 тис.грн.,  плата за землю – 2878,4 тис. грн., єдиний податок- 2522,2 тис.гривень.

       Отримання адміністративних послуг, консультацій, ознайомлення з новинами  податкового, митного законодавства, інша довідкова інформація, а також роз»яснення  законодавства  під час проведення практикумів, «гарячих ліній» - це ряд послуг,  якими кожен платник може скористатися в Центрі обслуговування платників Перемишлянського відділення  Золочівської ОДПІ.  З початку року  Центром надано  17742 послуг,  з них  10747 - послуги з приймання податкової звітності та звітності з єдиного внеску,  3705 - видача дозвільних документів, довідок , реєстраційних номерів облікової картки платника податків,  557- надання консультацій платникам   та інші. 

     2013 рік став роком запровадження електронних сервісів у роботі Міністерства доходів і зборів України як у митній, так і податковій сферах. Фахівці Міністерства постійно працюють над зменшенням податкового навантаження та підвищенням якості податкового, митного сервісу . З цією метою на офіційному веб-порталі Міндоходів України розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть знайти багато корисної інформації. А це - «Єдина база податкових знань» , «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» ,«Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ», «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» «Пульс податкової» , «Електронний кабінет платника» та інші. 

       Переваги електронних сервісів та  дистанційного спілкування платників з Міндоходів – це зниження проявів корупції, комфорт та простота для платників.

       Ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України. З 01 листопада 2013 року продовжено термін дії електронних ключів до 2-х років.

       З метою спрощення адміністрування податків , зборів , платежів  Міністерством доходів і зборів України   прийнято ряд нормативних документів, які з 2014 року значно полегшать умови започаткування та ведення бізнесу. Так , з 01 січня  набере чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» від 24.10.2013 р. №657-VІІ,  відповідно до якого зареєструватися платником ПДВ або платником єдиного податку 

можна без відвідування податкової. Усі документи прийматиме державний реєстратор, коли проводитиме реєстрацію юридичної чи фізичної особи-підприємця.  

        Також з нового року  запроваджується  сервіс «електронна перевірка», яким можуть скористатися платники єдиного податку. Для цього достатньо буде повідомити територіальний орган Міндоходів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.  Така форма контролю заощадить час платників, мінімізує контакт суб»єкта господарюваня та котролюючого органу.

        Робота Міндоходів України й надалі  буде спрямована на  вдосконалення податкових та митних сервісів, розвитку партнерських стосунків  з громадянами та бізнесом.

                    

                                    Інформаційно-комунікаційний сектор